poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Zamówienie Golden Rose


Jakiś czas temu (ok.miesiąca) doszła do mnie paczka z GR. Moje zamówienie prezentowało się tak : 


Nadzieje były wielkie i co się okazało ? Po kolei :)
Zapakowana paczuszka :

Jeśli chodzi o samo opakowanie-niezbyt estetyczne,ale zapakowane bezpiecznie :) To najważniejsze.

  1. Szminki:




Mój wybór padł na kolory 09 i 04. Produkty pachną kinderkami,niestety na ustach zapach się ulatnia. Mają baaaardzo przyjemną,kremową konsystencję. Nie są zbyt wyczuwalne na ustach.Co do koloru-09 jest idealny,ale jego trwałość jest do niczego. 04 to bardzo ''żywy'',ostry róż i uwaga-jego trwałość jest fenomenalna. Zauważyłam zależność,że jasne kolory trzymają b.krótko,ich trwałość jest wręcz "błyszczykowa" (Karolina,która posiada odcień 01 ma identyczną opinię) natomiast ciemne kolory to tytany w kategorii TRWAŁOŚĆ :) Warto dodać,że szminki są jednymi z najbardziej napigmentowanych jakie miałam okazję używać. Przez to,że różnią się od siebie tak bardzo trwałością,nie wiem czy ponownie zamówię jakąś jaśniejszą,ale z pewnością 10 zł za taki produkt to świetna cena.

2.  Konturówki i lakier:


Powyżej widzicie moje pierwsze konturówki (i chyba ostatnie) jakie zdecydowałam się kupić . :D Nie znaczy to,że produkty są do niczego,po prostu nie podoba mi się jak wyglądają/"zachowują się" na ustach i jak ja się z nimi czuję. Obie kredki są miękkie (co jest dużym atutem),nie łamią się. Mają bardzo intensywne kolory chociaż do tego jaśniejszego mam zastrzeżenia,nie podoba mi się jego perłowy połysk. Schodzą bardzo równomiernie,ale także bardzo szybko. Cena (ok 5 zł) jak za taki produkt jest aż śmieszna,bo próbowałam ostatnio jednej z bourjois i oprócz 10cio krotnie większej ceny miała dużo gorszą jakość. Kupiłam konturówki aby sprawdzić to,jak mi się je "nosi" i irytuje mnie to,jak się z nimi czuję. Delikatne wysusza usta,ale oprócz tego po prostu nie czuję się komfortowo,wolę lżejsze produkty na tą część twarzy :) Mimo to-jeśli używacie konturówki to warto mieć kilka ze srebrnej kolekcji GR.
Co do lakieru zakochałam się od pierwszego wrażenia. Zdjęcie z nim możecie podejrzeć tutaj : klik . Jest przepiękny. Pierwszy piaskowy lakier w mojej kolekcji. Już czaję się na następne,bo oprócz koloru wytrzymuje na moich paznokciach ok.5 dni! <3 Polecam :)

To już wszystkie produkty z owej firmy,które trafiły do mnie jakiś czas temu. Co do samego sklepu-bardzo przyjemna współpraca i kontakt. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz