czwartek, 15 maja 2014

Szoping!

Spontaniczny wypad do CG. Nie miałam zamiaru kupować niczego poza płytą D.Podsiadło i albumu,a co z tego wyszło ? Zobaczycie poniżej :P


Bluzka New Yorker



House




House



No i oczywiście zamiast jednej płyty wzięłam 3 :) "bo była super promocja"




Kiedy zobaczyłam mój szampon w promocji nie mogłam się opanować aby go nie wziąć. "Przy okazji" wpadł mi w ręce samoopalacz (mój pierwszy w życiu),o którym czytałam dzień wcześniej na wizażu :) W obawie przed plamami wybrałam wariant dla cery jasnej  KLIK




Na podsumowanie mam tylko jednego mema... :) :


4 komentarze:

  1. oooo, mój szampon, zawsze przeceniają wszystkie oprócz niego 0.0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo też się o to wściekam,ale jaka radość jak akurat on jest w przecenie :P Inne szampony z tej firmy gorzej się u mnie sprawdzają,ten jest zdecydowanie najlepszy.U Ciebie jak ?
      Zastanawiam się nad szamponem aloesowym z Equilibry,próbowałaś może ? Nie wiem czy warto zapłacić za niego te 20 zł.

      Usuń
  2. jakiś czas temu też się nad nim zastanawiałam, ale jakoś odeszło, może kiedyś przy okazji mi wpadnie w łapki. Tymczasem wróciłam do bejbi drima. Teraz lecę na 2h na uczelnię i wtedy prosto do rossmana, mam nadzieję, że jeszcze będzie ;)
    Btw. upolowałam maskę potters i lnianą herbal care w krisie ;P Dziś jestem po pottersie i super wrażenia po pierwszym użyciu, zobaczymy jak będzie dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bejbi drim to dla mnie największe przekleństwo,absolutnie nie mogłam nim myć włosów,plątał,nie domywał ect.
      Ja jutro lecę na szoping do Krisa i Romka,zobaczymy co z tego wyjdzie :D

      Usuń