poniedziałek, 21 grudnia 2015

Prezenty na święta/mężczyźni

Witam po długiej przerwie!
Trochę mnie nie było,niestety powód nie był przyjemny-musiałam poleżeć w szpitalu na badaniach i pod kroplówką. Usprawiedliwiłam się to teraz do rzeczy. Wczoraj pakowałam prezenty i mam zamiar je Wam pokazać. Część pierwsza to podarunki dla mężczyzn,pojutrze pojawi się cz.druga z prezentami dla kobiet. Zdjęcia są słabej jakości,bo z filtrem i robione przy słabym świetle,ale to mi na pewno wybaczycie :P 

Pierwszy pakowany był prezent dla Dziadka. Z racji tego,że Tadeusz uwielbia kosmetyki i gdyby tylko mógł-zacząłby współpracować z jakąś firmą kosmetyczną postawiłam na:


Dla Taty praktyczny powerbank i zestaw z adidasa: 


Z Łukaszem sobie nie robimy prezentów więc nic Wam nie pokażę. Pewnie gdybym miała mu coś wybrać,kupiłabym shakera (ale zasugerowałam to Gwiazdorowi Mamie :D). Dla Tuśka znalazłam grę edukacyjną o podróżach. Jestem pewna,że mu się spodoba,bo podobną dostał na Mikołaja <tylko o człowieku> i za każdym razem kiedy może prosi o grę :) Niestety zdj nie zrobiłam. 

Dla Damiana,z którym spotkamy się zaraz po świętach zakupiłam golarkę z Remingtona. Nawet nie wiecie o ilu różnych maszynkach się naczytałam (a ile ciekawych rzeczy udało mi się dowiedzieć!):


Mam nadzieję,że Damian nie odwiedzi tej strony do przyjazdu... :P 

Na dziś to wszystko. Miłego wieczoru :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz