piątek, 28 listopada 2014

Belissa

Dawno,a nawet bardzo dawno temu nie stosowałam żadnej kuracji suplementami. Ostatnia miała miejsce ponad rok temu,we wrześniu i była w skrócie opisana tutaj  :) Przy skończeniu 2giej buteleczki żadnych większych zmian oprócz tych "paznokciowych" nie zauważyłam,niestety. Mam nadzieję,że tabletki Belissa zadziałają skuteczniej,chodzi mi głównie o włosy,ale i cerę. Na paznokciach się nie skupiam,bo są już zdrowe i ładne .
Mam zamiar wykończyć całe opakowanie Belissy,kuracja będzie trwać 2 miesiące. O efektach napiszę pod koniec stycznia. Razem z tabletkami przyjmuję również Red Blocker,który ma pomóc w mojej walce z pękającymi naczynkami :) Szykują się dwa podsumowania :D 


P.s zaczęły się kolosy i dlatego moja obecność jest znikoma + nie mam aparatu ;c



Miłego weekendu,odezwę się niebawem ;* 


1 komentarz:

  1. Dużo osób chwali Merz Special, ale nie wiem na ile są dobre, nigdy nie próbowałam. W ogóle dawno odpuściłam suplementy, bo nigdy nie łykałam ich regularnie :) i jakoś tak nie do końca w nie wierzę..

    OdpowiedzUsuń