wtorek, 13 maja 2014

2014/05/13

Wszyscy ci,którzy znają mnie trochę lepiej wiedzą jak bardzo kocham muzykę i ile jej słucham. Ubarwia ok.3/4 mojego dnia ;) Kiedyś ograniczałam się głównie do rapu,natomiast teraz nie potrafiłabym się określić,bo jest tego tak dużo,że aż strach :P Ostatnio słuchane nuty to m.in :

1.Eminem-My mom

2.Ganja Mafia-Perpettummobile

3.Kali ft.Paluch-Whiskey haze

4.Flynt-1 pour le plume (instrumental)

5.Donguralesko-niesiemy dla was bombę

6.Foals-Cassius

7.Koniec Świata-Oranżada

8.Koniec Świata-Szare

9.Koniec Świata-Dziewczyna z naprzeciwka

10.Kanye West-Black Skinhead

10.Dawid Podsiadło-Powiedz mi,że nie chcesz

11.Tom Odell-Another love

12.Ludovico Einaudi-Fly

13.Damian Rice-9 crimes


<3



p.s rok temu o tym czasie zdałam exam na prawko :D 




1 komentarz:

  1. Produkty do włosów, żele do ciała i preparaty do pielęgnacji twarzy firmy Balea są naprawdę b. dobrej jakości :). Mam do nich dostęp, są tanie więc testuje ich naprawdę sporo :).
    Tak, interesuje się kosmetologią :]. Chociaż tak głównie, cała podstawą jest chemia. Chodzę do technikum chemicznego :).

    OdpowiedzUsuń