środa, 29 października 2014

Odżywki od "sąsiadów" :)

Witaaaaam witam :D Obiecany wpis o odżywkach firm Balea i Alverde,które można nabyć w Niemieckich drogeriach DM za niewielkie pieniądze. Oto moi trzej muszkieterowie :




Za pierwszym razem sprowadziłam je do siebie za pośrednictwem kuzynki,za drugim sama po nie pojechałam przy okazji wycieczki do Niemiec .
Za trzy produkty zapłaciłam ok 15 PLNów. Tak...i tutaj pierwszy szok,bo za jaką  odżywkę w Polsce zapłacę 5 zł? I to jeszcze za 200 ml ... U Germanów jest to możliwe :D
Kolejny szok to przełożenie ceny do jakości,bo każda z nich działa lepiej niż niejedna z Rossmanna czy Natury (3,4ry razy droższa). Zróbmy to szczegółowo :





Na pierwszy ogień ''najdroższa" odżywka,za którą zapłaciłam 8 zł.Alverde z hibiskusem. Z początku nie mogłam się do niej przekonać. Od konsystencji poprzez zapach nic mi w niej nie pasowało,dopóki nie zmyłam jej z włosów i zobaczyłam efekt. Jest to chyba jedna z moich wszystkich odżywek,która powoduje,że włosy są niesamowicie miękkie i gładkie. Żadna inna nie jest w stanie tak bardzo "rozmiękczyć" (w pozytywnym sensie)  włosa :) Zapach,który z początku mnie irytował teraz jest przyjemną mgiełką,którą czuć do następnego mycia. P.s jest to odżywka,w której nałożenie więcej znaczy lepiej.





Balea odżywka z olejem arganowym to mój ulubiony produkt razem z odżywką nivea z keratyną. Jej cena jest niesłychanie śmieszna... 3 PLNy za 250 ml produktu. Uwielbiam olejek arganowy i jego zapach,a w tej odżywce kojarzy mi się z czymś niesamowicie słodkim (coś ala karmel) i za każdym razem kiedy ją nałożę Łukasz nie może przestać wąchać moich włosów :P Zapach jest również bardzo trwały,a działanie odżywki nigdy mnie nie zawiodło. Jeśli chcę,aby moje włosy wyglądały danego dnia idealnie zawsze jej używam. Włosy sę odpowiednio dociążone (nie przeciążone),"mięsiste" i gładkie :)



Trzecia,a zarazem ostatnia odżywka to owocowy zapach mango od Balei (ok 3/4 PLN). Jak w poprzednich odżywkach intensywny,długo utrzymujący się zapach to wielki plus :) Ponadto mango to lekki produkt do stosowania na co dzień,kiedy nie chcemy włosów zbyt obciążyć. Spełnia podstawowe właściwości odżywki :P Jestem z niej bardzo zadowolona.


Podsumowując , odżywki : 

  • są bardzo tanie
  • każda z nich ma intensywny i długo utrzymujący się zapach
  • nawilżają i wygładzają
  • są bardzo wydajne (mam je już od 3/4 mies.i używam regularnie)
  • są super :D ! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz