środa, 5 lipca 2017

Zakupy z wyprzedaży

Cześć! W minioną środę, po ostatnim egzaminie postanowiłam poszaleć i wybrałam się do galerii. Warto dodać, że nie lubię chodzić po sklepach, ale lubię zakupy. Jedno nie wyklucza drugiego, po prostu męczy mnie chodzenie po nich, dlatego zazwyczaj jadę dopiero wtedy, gdy wiem, czego potrzebuję. Moim celem był H&M oraz TK Maxx, ponieważ HM to mój ulubiony sklep z ubraniami, a w TK chciałam zapatrzeć się w jakieś porządne okulary, a nie te z plastiku, jak to zazwyczaj bywało.Miałam jednak dobry humor i postanowiłam pomyszkować po innych sieciówkach...straciłam 40 minut na Zarze, Bershce, Stradivariusie oraz pull & bear, w których i tak finalnie nic nie kupiłam. Naprawdę wydaje mi się, że jedyny sensowny sklep- jego wystrój, działy basic i ogólnie ubrania są w HM.  Gdy już tam weszłam od razu zabrałam się do szukania rzeczy, które mnie interesują. Moim celem był zakup: biało-czerwonej i granatowo-białej bluzki z bawełny, stroju kąpielowego jednoczęściowego, dopasowanej marynarki oraz okularów.

Co z listy udało mi się kupić?


Czarna marynarka przeceniona z 129 zł na 40. Jest idealnie dopasowana w tali i ma odpowiednią długość. Martwię się jedynie o mechacenie materiału. 



Najbardziej spontaniczny zakup- ogrodniczki. Także w rozmiarze 34/ Przecenione ze 129/139 zł na 60. Leżą super. 



Klasyczna,  elegancka sukienka w rozm.34. Na wieszaku nie wygląda tak dobrze jak na sylwetce. Zakochałam się od razu jak ubrałam. Przeceniona ze 129 zł na 60. Wszystko pięknie, jednak gdy zobaczyłam w domu, że jest z poliestru do teraz zastanawiam się czy jej nie zwrócić... 



Bawełniana bluzka XS z 39,99 zł na 20. Miałam bardzo podobną w koszyku z działu basic, ale nieprzecenioną i dłuższą więc jak zobaczyłam tą sztukę od razu wymieniłam bluzki.



Moja bluzka, która była must have tych zakupów. Od momentu zakupu ciągle piorę i ubieram. Czuję się w niej świetnie. Wolałabym, żeby jej długość była taka jak tej poprzedniej, granatowe, ale nie można mieć wszystkeigo. Ta bluzka nie była na promocji, kosztowała 39,99 zł.



Biały top na szerokich ramiączkach z koronką to spontaniczny zakup za 20 zł. Również najmniejszy rozmiar. Czułam się w niej bardzo dobrze i stwierdziłam, że nada się idealnie do bardziej eleganckiego stroju w upalny dzień. 



Teraz czas na mój ukochany zakup! Okulary Tahari w cenie 80 zł z filtrami UVA i UVB. Zabarwiają świat na pomarańczowo-brązowo i jakość "obrazu" jaki przez nie widac jest cudowna <3 Przymierzałam jeszcze Stave Maddena, jednak finalnie pozostałam przy tych. 



Mam nadzieję, że miło Wam się oglądało moje zakupy. Pewnie gdybym miała jeszcze kilka $$$ na wydanie to byłoby tego wiecej, ale trzeba dozować przyjemności :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz