wtorek, 5 grudnia 2017

Moja wishlista świąteczna

Z okazji zbliżających się świąt postanowiłam, że dodam moją wishlistę, czyli listę rzeczy, które bardzo chciałabym dostać pod choinkę. Być może znajdziecie coś dla bliskich,  siebie czy zainspirujecie się czymś z mojego zestawienia. Zacznę od rzeczy najtańszych do tych trochę droższych. Nie będzie tych przedmiotów wiele, ale tylko rzeczy, które by mnie ucieszyły bez wymyślania.

1. Książka :

Cóż chyba nikogo to nie zdziwi? Uwielbiam książki nie tylko czytać, ale i posiadać, dlatego staram się ograniczać ich ilość i od kilku miesięcy ich nie kupuję. Mam  pewną słabość jak o nich myślę. W tym roku ograniczyłam się do dwóch i wiem, że od jednej osoby dostanę egzemplarz :




2. Golarka do ubrań: 

Teraz, gdy mam niewiele ubrań w szafie chcę o nie zadbać jak najlepiej. Do tego celu wybrałam golarkę do ubrań najlepszą dostępną na rynku ze średniej półki cenowej. Philips GC026/00 to mój faworyt. Już do mnie jedzie, a osoba, która mi go sprezentowała zamówiła go z komputronika, link: klik

edit: golarka już do mnie doszła, ponieważ zamówiłam ją tydzień temu. Warta jest opinii więc na pewno wpis o tym urządzeniu się pojawi (podejrzewam, że w przerwie świątecznej)


3.Kolczyki :

Mam na myśli jeden model, mianowicie ten ze zdjęcia poniżej. Posiadam już bransoletkę i naszyjnik i chciałabym mieć do kompletu kolczyki.



4.Buty Adidas ZX Flux :

Marzyłam o nich od kilku miesięcy i finalnie zamówiłam jako prezent od rodziców. Poniżej moja krótka opinia:


 Jestem bardzo szczęśliwa, że zrobiłam to szybciej, ponieważ buty były za małe i na żywo brzydkie. Guma na podeszwie i z tyłu buta wyglądała tandetnie, a but "z góry"- jak płetwy. Odesłałam je. Straciłam 20 zł na wysyłkę, ale czasem trzeba ponieść pewien koszt. 


5.Zegarek :

I mam na myśli konkretne trzy modele:

Cluse  model La Boheme full black :

Daniel Wellington (po lewej):


Michael Kors:




Oto moje wymarzone prezenty pod choinkę. 
Myślę, że jest kwestią czasu ich nabycie, jednak fajnie byłoby coś znaleźć w święta. 

P.s wpis "projekt stylówka" w tym tygodniu wyjątkowo w piątek, ponieważ będę na uczelni we wtorek, środę i piątek 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz