piątek, 22 grudnia 2017

Projekt stylówka #9

Cześć. Moje życie ostatnio nabrało obrotów i nie miałam czasu na publikowanie postów. Chociaż niektóre z nich są przygotowane "na zaś" to nawet nie wchodziłam ich zredagować. Takie życie. Całe szczęście znalazłam chwilę, by dodać kolejny projekt stylówka.  Jedno zdjęcie nie będzie z mojego domu, a z escape roomu :) Tego dnia zapomniałam sobie strzelić fotę. 
Zauważam również, że ubrania notorycznie zaczynają się powtarzać więc myślę, że od nowego roku na jakiś czas zrobię przerwę i wrócę w nowej odsłonie w czasie wiosny, ponieważ wtedy wymieniam część ubrań, a część chowam do kartonów. 
Recenzja, która miała ukazać się w niedziele czeka na pojawienie się. Na dniach możecie się jej spodziewać :) Zostawiam Was ze zdjęciami. 

PONIEDZIAŁEK:


Kardigan-esmara 
t-shirt- new yorker
Spodnie-Zara
Pasek-H&M
Buty-Lasocki
Torebka- Wittchen

WTOREK:

Sweterek-Only
Spodnie- Top Shop
Buty- Gorlitz
Torba-Martens aqua


ŚRODA:


Marynarka-H&M
Spódniczka-Stradivarius
Rajstopy-H&M (kolekcja chyba dla ciężarnych, są najlepsze jakościowo)
Buty-Lasocki



Uwielbiam jak w przedświątecznym czasie lecą na całą głośność piosenki świąteczne. Chociaż nie ma śniegu, to jest klimat :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz