niedziela, 1 listopada 2015

Co warto kupić na promocji w Rossmannie?

Dzisiaj uderzam do Was z wpisem,który zawsze najbardziej przyciąga moją uwagę. Polecane kosmetyki z Rossmanna na promocji -49 %.
Jak wiadomo drogeria co jakiś czas (co pół roku?) ma wspaniałą promocję na kolorówkę (brakuje mi jeszcze takiej samej na szampony,odzywki i inne prod.do włosów ). Ceny kurczą się o połowę,a nasze kosmetyczki pęcznieją wprost proporcjonalnie.

Terminy promocji :
-od 2 do 6 listopada 2015 promocja na produkty do ust i paznokci :
 szminki, kredki, lakiery oraz odżywki do paznokci 
-od 7 do 13 listopada promocja na produkty do makijażu oczu
 tusze, cienie, kredki oraz eyelinery
-niepotwierdzona jeszcze informacja głosi, że od 14 do 20 listopada promocja obejmie podkłady, pudry, rozświetlaczie, róże i korektory

Niestety,w tym roku ominą mnie dwa pierwsze terminy i liczę tylko na ten ostatni,niepotwierdzony. Dlaczego? Ponieważ po jednym z moich zbyt spontanicznych zakupów kosmetycznych wydałam zbyt dużo i postanowiłam sobie zrobić kolejny miesięczny szlaban na kosmetyki (o ostatnim pisałam tutaj: klik ). Ponadto od października postanowiłam nie kupować produktów do włosów,aby zminimalizować kolekcję do niezbędnego minimum czyt. jednego szamponu  oczyszczającego,dwóch 'lekkich' szamponów na co dzień,trzech odżywek (emolientowej,proteinowej i humektantowej) i dwóch masek. Do tego max 2 produkty zabezpieczające końcówki i dwa oleje :) Chcę wyczyścić mój cały zbiór kosmetyków i stworzyć moją 'armię' produktów sprawdzonych i potrzebnych.
Tyle słowem wstępu. W następnym wpisie odniosę się do pierwszego terminu promocji (to już jutro! Postaram się dodać wpis wieczorem) i polecę produkty,na które z pewnością bym się pokusiła,gdybym tylko mogła .. Dodam,że w każdej z tych kategorii mam swoje kosmetyczne "must have". Polecam odwiedzić mój blog i przyjrzeć się liście przed zakupem kosmetyków :)
Miłego świętowania dzisiejszego dnia,buziaki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz