środa, 18 listopada 2015

Paczka od Rimmel

Cześć! Jakiś czas temu Rimmel ogłosił IIetapowy konkurs "no filter".
W pierwszym etapie należało opisać siebie jednym słowem i już-wzieliśmy udział. Nagrodą była paczka o wartości 69,99 zł,w której znajdował się podkład,tusz i 3 sample podkładu.
Drugi etap polegał na zrobieniu zdjęcia z make upem "no filter" i dowolnym produktem użytym do makijażu marki Rimmel. Nagroda to kuferek kosmetyków o łącznej wartości 500 zł.
Przewidziana liczba nagród to : I etap-1000 paczek,II etap-5 kuferków.
O konkursie dowiedziałam się z kanału yt Nieesi25,która była zaangażowana w akcję razem z 4 innymi youtuberkami. Pomyślałam,że chociaż nie bawiłam się wcześniej w tego typu rzeczy,to czemu nie? Raz można spróbować! Jak pomyślałam tak zrobiłam. Po tygodniu mój szary dzień rozjaśnił e-mail z zawiadomieniem o wygranej w pierwszym etapie konkursu,a po dwóch tygodniach w domu czekała paczka...
Musicie wybaczyć mi jakość zdjęć,ale były robione telefonem przy bardzo słabym świetle :(





Kolor podkładu wybierało się podczas wypełniania ankiety ze swoimi danymi,mój wybór padł na 100 Ivory :

Jestem w trakcie testowania podkładu,mam zamiar zrobić pod koniec miesiąca recenzję porównawczą między tym podkładem,a Bourjois Healthy Mix :)

W drugim etapie konkursu postawiłam na bardzo jasny,dzienny makijaż i proste zdj wykonane swoją drogą przez Patryczka :D 


To było jedno ze zdj,które dodałam,ale nie 'priorytetowe' , wszystkie prace możecie zobaczyć pod tym adresem : http://itsamatch.pl/etap2/galeria :)
Niestety,nie udało mi się wygrać kuferka,ale cieszę się ogromnie z tego,co mam !
Zachęcam do brania udziału w tego typu konkursach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz