wtorek, 27 czerwca 2017

Buble ostatnich tygodni

Hej! Raz na jakiś czas trafiają nam się kosmetyki, które niekoniecznie zachwycają swoim działaniem, albo po prostu nas zawodzą. "W internetach" przyjęło się nazywać je bublami. Niestety i ja czasami na owe trafiam. Oto te, które wpadły w moje ręce na przestrzeni ostatnich dwóch/trzech miesięcy:


Taram , piątka nieszczęśliwców. 

Czym zawinili ? 

Podkład Maybelline matująco-nawilżajacy: 


Wzięłam go, ponieważ jego właściwości były tym, czego szukałam oraz był w promocji po ok.9 zł. Nie lubię go, ponieważ:
-ma bardzo brzydki, ciemny kolor (wybrałam najjaśniejszy z gamy) i na twarzy utlenia się do pomarańczy
-tworzy "placki" na skórze
-ciężko go równomiernie rozprowadzić
-jest bardzo gęsty i ciężki 
-skóra po nim bardzo szybko się świeci 
Jedynym plusem jest zapach.


Żel do brwi transparentny Maybelline:


Ten produkt mam najdłużej. Niestety, ale go nie wykończę. Największym minusem jest to, że nie robi tego, co powinien- nie utrwala. Włoski po jego użyciu są takie jak przed- niesforne i powykręcane. Unlike.


Krem nawilżający Rival:


Testuję go ponad dwa miesiące i mam go dość. Produkt kupiłam "z braku laku", gdyż zapomniałam zabrać na wyjazd swojego produktu z domu i będąc w Rossmannie wybrałam coś na szybko i tanio. 
-krem w ogóle nie nawilża
-skóra po nim jest ściągnięta
-ma bardzo męczący zapach 
-wchłania się tak szybko, jakbyśmy nic nie nałożyli na twarz (dla niektórych plus)
 Kolor i konsystencja są ok, jednak nie na to zwracam największą uwagę w przypadku kremów.


Matowa pomadka do ust w płynie od mysecret:


Znowu- skusiłam się na kosmetyk "na szybko"- bez wcześniejszego researchu w internecie, bo był na promocji (swoją drogą te zakupy pod wpływem impulsu nigdy nie wychodzą mi na dobre). Oprócz ładnego, słodkiego, cukierkowego zapachu produkt:
-zbiera się w każdej "zmarszczce" w ustach
-schodzi nawet bez pomocy jedzenia czy picia
-wysusza usta na wiór


To już wszyscy nieszczęśnicy, którzy uprzykrzyli mi życie. Mam nadzieję, że zbyt szybko kolejni się nie pojawią. Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz